loading...

وبلاگ

وبلاگ آزد

بازدید : 316
11 زمان : 1399:2

اين روزها بازي هاي آنلاين شغل محسوب مي شوند چرا كه به راحتي براي افراد درآمدزايي مي كنند. بسياري از بازي هاي كامپيوتري و اندرويدي چه بازي هاي آنلاين شرطي و چه بازي هاي مرحله اي و رقابتي ديگر جايزه ها و بت هاي خوبي نصيب افراد مي كنند. شايد باوركردني نباشد كه از طريق بازي بتوان پول درآورد و هنوز عده اي باشند كه بازي را كار بچه ها و براي تفريح و سرگرمي بدانند. با اين حال بد نيست بدانيد اين تفكر امروزه عوض شده است و در ايران و جهان افراد بسياري هستند كه شغل دوم و حتي شغل اولشان بازي و شرط بندي است. ثروتمندان زيادي در كل جهان وجود دارد كه پوكربازهايي حرفه اي و پاي ثابت بازي هاي اندوريدي و كامپيوتري يا قمارخانه اي مي باشند. با ما همراه باشيد تا به معرفي چند بازي آنلاين به عنوان شغل بپردازيم.

بازي انفجار

راهنماي بازي انفجار

يكي از بازي هاي آنلاين كه تقريبا بازي جديدي به شمار مي رود و به دليل درآمدزايي اين روزها خيلي طرفدار پيدا كرده بازي انفجار است. اين بازي از مهيج ترين و پردرآمدترين بازي هاي كازينويي آنلاين است كه براي درگير شدن در آن بايد رياضي و آمار خوبي داشته باشيد تا بتوانيد از ضرايب سر در بياوريد. در اين بازي شما با پيش بيني ضرايب نمودار بازي انفجار مي توانيد برنده اين بازي شويد و پول خود را چندين برابر كنيد. با مديريت پول و زمان و يادگيري ترفندهاي اين بازي مي توان به راحتي به عنوان شغل روي آن حساب باز كرد. آن هم شغلي از درون و تنه ابا در درست گرفتن موبايل يا نشستن پشت كامپيوتر.

همانطور كه اشاره شد بازي انفجار را تنها با در دست داشتن موبايل مي توان انجام داد و علت آن برخوردراي از اپليكيشن هاي متعدد براي اين بازي است. خوشبختانه اپليكيشن مشكل فيلترينگ را هم دور زده اند و به محض فيلتر شدن يكي از صفحات سايت بلافاصله اپ را روي سايت جديد ريدايركت مي كنند. نيازي نيست هر دفعه آدرس جديدي وارد نمود و به دنبال يو آر ال بازي گشت.

بازي انفجار بر پايه الگوريتم و محاسبات رياضي طراحي شده است و از بازي هاي مدرن و حرفه اي محسوب مي گردد. براي يادگيري و آموزش اين بازي مي توانيد مقاله بازي انفجار و راه هاي كسب درآمد از آن را مطالعه كنيد.


بازي كال آف ديوتي

بازي كال آف ديوتي

بازي Call Of Duty Mobile به‌ عنوان بهترين بازي سال در گوگل پلي شناخته شده است بنابراين حتما بايد به اين بازي هم اشاره اي داشته باشيم. تيم هايي از كشور ما نيز هر سال در اين مسابقه شركت مي كنند. كال آف ديوتي مجموعه اي از بازي هاست كه استوديو اكتيويژن با همكاري شركت بزرگ تنسنت گيمز آن ها را ساخته است. نتيجه همكاري اين دو شركت به ساخت و انتشار بازي اندرويد و آيفون Call of Duty: Mobile انجاميد. اين بازي مثل ساير بازي هاي آنلاين روش ها و تكنيك هاي خاص خودش را دارد.

شخصيت ‌ها و محيط بازي كال آف ديوتي موبايلي همان شخصيت ‌ها و محيط‌ هاي معروف مجموعه Call of Duty هستند. اين بازي اندرويد و آيفون داراي سه حالت چندنفره آنلاين، بتل رويال و زامبي است. اولين بخش بازي چند نفره آنلاين است كه مشتمل بر رقابت‌ هاي چند نفره مختلف است. مهم ‌ترين بخش هاي بازي عبارتند از:

Team Deathmatch: در اين بخش بايد به مبارزه با تيم مقابل رفت. هر تيم كه زودتر به امتياز مشخص شده برسد برنده محسوب مي شود.

Domination: در اين بخش يك محل مشخص را انتخاب مي كنيد و در طول زمان بازي بايد از آن در مقابل تيم مقابل محافظت كنيد.

Search & Destroy: در اين بخش از بازي كال آف ديوتي از تيم ‌ها بايد بمب را كار گذاشت. تيم رقيب بايد مانع انفجار بمب شود. اگر يك تيم موفق به كشتن تمام بازيكنان تيم حريف گردد پيروز اين بازي محسوب مي شود.

Frontline: در اين بخش نيز بايد به مبارزه با تيم مقابل رفت. تيمي كه زودتر به امتياز لازم برسد برنده است. بعد از هر بار مردن در محل مشخص شده‌ از نقشه به بازي برمي ‌گرديد.

براي شروع اين بازي بايد يادتان باشد كه بهتر است هميشه به سراغ ماموريت ‌ها و رويداد‌هاي بازي برويد. درحقيقت از موفق ترين روش‌ ها براي به ‌دست آوردن تجهيزات و سلاح ‌هاي بازي تكميل همين مأموريت‌ هاست. تمرين و كشف كردن بهترين راه‌ ها براي پيدا كردن نقاط مخفي نقشه ‌ها و جاهاي مخفي براي تيراندازي تعيين كننده است. نقشه‌ هاي بخش چند نفره را چندين بار پشت سر هم انجام دهيد و تلاش كنيد در هر مسابقه از زواياي جديد به دشمنانتان تير اندازي كنيد.


پيش بيني مسابقات ورزشي

كسب درآمد از پيش بيني فوتبال

سايت هاي ايراني زيادي وجود دارند كه به پيش بيني مسابقات ورزشي اختصاص يافته اند و يا در كنار ارائه انواع بازي هاي قمارخانه اي و كازينويي پيش بيني فوتبال شرطي و ديگر ورزش ها را نيز ارائه مي كنند. در اينگونه سايت‌ها كه به تازگي در حال گسترش روز افزون است، كاربران عضو مي شوند و با پرداخت مبالغي انتخابي اقدام به پيش­بيني مسابقات ورزشي به خصوص مسابقات فوتبال مي كنند.

در ايران پيش بيني فوتبال بيش از ساير شرط بندي ها طرفدار دارد چرا كه رشته هايي مثل اسب سواري و ديگر رشته ها در ايران چندان رونق ندارد. بازي هاي فوتبالي نيز مي توانند فوتبال هاي داخلي، ليگ ها، فوتبال باشگاهي و انواع بازي هاي داخلي و خارجي در ليگ هاي داخلي و خارجي باشد. پيش بيني مي تواند به شيوه هاي مختلفي قبل و در حين انجام بازي صورت بگيرد. پيش بيني فوتبال شرطي ممكن است روي برد يا باخت و حتي تساوي تيم ها باشد و يا اينكه تعداد گل هاي دو طرف را هم در نظر بگيرد.

پيش بيني‌هاي فوتبالي غالبا در قالب هاي هفتگي، ماهيانه و سالانه برگزار مي گردد. شيوه شرط بندي به اين صورت است كه كاربران و شركت كنندگان در شرط بندي بايد مبالغي بپردازند تا بتوانند به پيش بيني مبادرت ورزند. بخش مهمي از درآمد سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي صرف امور خيريه مي شود و نمونه هاي آن را مي توان در خبرها دنبال كرد.


بازي تخته نرد

بازي آنلاين تخته نرد شرطي

تخته نرد به نام هاي نرد، نردشير، وينشير يا بكگمِن از گذشته در ايران باستان وجود داشته از نوع بازي‌ هاي فكري است . در بعضي از مناطق ايران به اين بازي تخته نردستان يا نردستان گفته مي شود. اساس تخته نرد را برنامه ‌ريزي، روشمند بودن و شمردن تشكيل مي دهد و شانس نيز در آن حرف اول را مي زند. تخته نرد يك بازي دو نفره كه رقبا بايد در آن مهره‌ هايشان را بر اساس دو تاسي كه مي اندازد يعني مجموع اعداد تاس به حركت در بياورند. حركت مهره ها در جهت عقربه هاي ساعت است و دست آخر بازيكني كه بتواند زودتر مهره هايش را از تخته بيرون ببرد برنده محسوب مي شود و پولي را كه شرط بسته شده از آن خود مي كند.

دو راه براي چيدن مهره ها بر روي زمين در بازي تخته آنلاين تعريف شده است كه جزو قوانين تخته نرد محسوب مي شوند. اگر شما مهره سفيد را انتخاب كرده باشيد، طريقه حركت شما روي تخته بر خلاف جهت عقربه هاي ساعت خواهد بود. شيوه دوم اينكه مهره سفيد در جهت عقربه هاي ساعت حركت خواهد كرد و حريف كاملا در جهت عكس آن بازي خواهد كرد. براي شروع بازي تخته نرد هر دو بازيكن تاس مي اندازند و هر كدام تاس بيشتر و يا طبق توافق تاس كمتري را آورد، مي تواند رنگ مهر ها و نحوه ي چيدن مهره ها را انتخاب كند و همچنين شروع كننده ي بازي باشد.


بازي اورواچ

بازي اورواچ

Overwatch، تازه‌ ترين ساخته‌ استوديوي بليزارد است كه پس از مدت ‌ها انتظار با كلي ويژگي هاي قابل توجه وارد بازار شد. بازي اوراچ قهرمان‌ هاي بسيار، نقشه ‌هاي زياد و آيتم‌ هاي متنوعي دارد. آن هايي كه براي اولين بار اين بازي را تجربه مي كنند بي ترديد وحشت خواهند كرد چرا كه بازي كمي پيچيده است ولي با فراگرفتن نكات و ترفندهاي آن براي همه آسان مي گردد. بهتر است نكات زير را از نظر دور نداريد.

اول از هر چيز بايد در اين بازي با شخصيت‌ هاي آسان شروع كنيد. براي بازيكناني كه با سبك شوتر آشنايي دارند شخصيت‌هايي مانند Soldier 76 و Pharah و D.VA يا Bastion براي شروع كار راحت تر است. شخصيت ‌هاي فوق نيازي به دانستن كامل مهارت‌ ها و ويژگي‌هاي جزئي جهت تجربه بازي را ندارند. دوم اينكه به تركيب تيم توجه كنيد. بازيكنان بخشي از يك تيم‌ هستند، بدين معني كه بهتر است در انتخاب شخصيت ها، به نحوه تاثيرگذاري برروي ساير بازيكن ها نيز دقت كنيد. خوشبختانه، بليزارد ابزار مناسبي را براي كمك به انتخاب شخصيت ‌ها اعمال كرده است. گزينه‌هاي زرد رنگ سمت راست تصوير بالا روش مناسبي جهت بررسي كلاس قهرمان ‌هاي انتخاب شده توسط اعضاي تيم و مشاهده نقصان هاي هر تيم است. در بازي اوراچ حتما نشانه ‌ها را دنبال كنيد. هنگامي كه بازي شروع شد نشانه ‌اي را خواهيد ديد. اگر قصد يافتن هدف را داريد، اين خط را پي بگيريد.

هميشه همراه تيم حركت كنيد و يادتان باشد كه بازي Overwatch برخلاف Call of Duty بيشتر در كار تيمي متمركز است. بنابراين به خصوص مبتندي هاي بهتر است براي زنده ماندن، كار تيمي را پيش گرفته و به دنبال چند دوست خوب براي همراهي باشند.در بازي به صداها گوش دهيد. بليزارد با طراحي پيشرفته صدا در بازي اورواچ كاري منحصر به فرد انجام داده است. بيشتر صداهاي شنيده شده از جهات مختلف مي‌تواند مفيد و كاربردي باشد. شخصيت‌ها زماني كه سطح سلامت پاييني داشته باشند بريده بريده نفس مي‌ كشند. به علاوه با توجه به صداي متفاوت قدم ‌هاي هر شخصيت، بازيكنان قادر به تشخيص قهرماني كه نزديك مي‌شود، خواهند بود.

در بازي يادتان باشد كه به سمت هدف حركت كنيد. درست است كه تعادل نسبت كشته و مرگ (Kill/Death) مي ‌تواند مفيد باشد با اين حال، هميشه باعث پيروزي نمي ‌شود. نقشه‌ها را ياد بگيريد و بدانيد كه افزايش سطح سلامت در تقابل با دشمنان بسيار اهميت دارد. هر زماني كه يكي از اين بسته ‌هاي سلامت را مشاهده كرديد، مكان مربوطه را يادتان باشد. احتمالا در آينده به آن احتياج خواهيد داشت.


بازي پوكر

آموزش بازي پوكر

بازي پوكر را در هر زمان و در هر مكان كه همراه خود داشته باشيد چه از دستگاه هاي اندرويدي و چه از دستگاه هاي IOS مي توانيد مشغول شويد و كسب در آمد كنيد. البته عده اي ترجيح مي دهد در تورنومنت هاي رايگان پوكر شركت كنند يا سر ميز هاي متنوع نقدي بنشينيد و يا به صورت ناشناس بدون مشخص بودن نام كاربري شان بازي كنند ولي پوكربازهاي حرفه اي را همه مي شناسند و ميزان درآمدشان از راه شرط بندي نيز معمولا براي همه مشخص است.

به لطف سايت هاي شرط بندي هميشه مي توان به راحتي با برترين پوكربازارن دنيا به صورت آنلاين وارد بازي شد و با آن ها شرط بندي كرد. ديگر اين بازي تنها اختصاص به كازينوهاي معروف در جهان به خصوص لاس وگاس و غيره ندارد. با اتصال به شبكه آنلاين بازي پوكر مي توان هم لذت برد و هم كسب درآمد كرد.

براي شروع بازي پوكر آنلاين بايد ابتدا حساب كاربري مجزا درست كنيد و به راحتي به همه بازي ها دسترسي پيدا كنيد. براي شرط بندي بايد از چيپ هايي كه شبيه به سكه است استفاده نمود كه هر كدام معادل مقدار مشخصي پول مي باشند. پوكر آنلاين به صورت اندرويدي و نسخه ويندوز وجود دارد و مي توان با دانلود كردن آن به جرگه پوكربازان حرفه اي پيوست.

براي شروع بازي آنلاين هنگامي كه ضريب در حال حركت است با آن پيش برويد و هر زمان خواستيد با كليك بر روي دكمه خارج شدن بازي تان را تمام كنيد. اگر پيش از توقف ضريب خارج شويد تا جايي كه در بازي بوديد هرچقدر ضريب حركت كرده باشد پول شما هم در همان ضرب مي شود. اگر هم حركت ضريب متوقف بشود و شما هنوز خارج نشده باشيد تمام پولتان را باختيد. هر چقدر بيشتر صبر كنيد ضريب بيشتر ميشود و در عين حال ريسك باختن هم بالاتر مي رود.


بازي WORD OF WARCRAFT

در اين بازي بهتر است به صورت رايگان مدتي تمرين كنيد و بعد بازي را به عنوان شغل و براي كسب در آمد در نطظر بگيريد. در ابتداي بازي اگر هنوز كاراكتري انتخاب نكرديد بهتر است قبل از انتخاب قهرمان و شروع بازي به انتخاب Realm يا قلمرو دقت كنيد.

realm يا قلمرو محلي است كه بايد در آن بازي كنيد. شاما هم بايد در كنار آن ها بازي كنيد و تيم تشكيل بدهيد. هر كدام از عباراتي كه جلوي قلمروها ديده مي شود معناي خاصي دارد و بازي در آن ها تفاوت دارد. در ادامه قلمروهاي مختلف را معرفي مي كنيم.

Normal : اين قلمرو هيچ قانون خاصي ندارد

PVP : در اين قلمروها ، بازيكنان جبهه مخالف مي توانند به يكديگر حمله كنند

RP (Role-playing) : براي بازيكن هايي كه تمايل دارند به سبك نقش آفريني بازي كنند

RPPVP : تركيب دو مورد پيشين


بازي زولا

زولا يكي از بازي هاي جهاني است كه كاربران ايراني را هم پشتيباني مي كند. اين بازي با جايزه 100 هزار دلاري اش حسابي كاربران را وسوسه كرده است. چرا كه در ميان بازي هاي آنلاين اينچنين كسب درآمدي قابل توجه است. تقريبا در بيشتر سايت ها مي توان تبليغ بازي زولا را مشاهده كرد كه حكايت از استقبال خوب مخاطبان از آن دارد. به تازگي اين فرصت فراهم شدده كه بازيكن هاي ايراني مي توانند آنلاين در مسابقات جام جهاني زولا در استانبول شركت كنند و نيم ميليارد تومان جايزه را از آن خود كنند.

اخبار جديد

شيوه و قوانين بازي زولا تقريبا همانند كانتراستريك است ولي به علت آنلاين بودن هيجان انگيزتر شده و تنوع بيشتري در روند آن به وجود آمده است. البته بازي زولا امروزه به محبوبيت خوبي دسترسي پيدا كرده و در فضاي مجازي جايگاه خود را پيدا كرده است و در كنار سرگرم شدن با آن مي توان به عنوان شغل دوم براي درآمدزايي روي آم حساب باز كرد.

اين روزها بازي هاي آنلاين شغل محسوب مي شوند چرا كه به راحتي براي افراد درآمدزايي مي كنند. بسياري از بازي هاي كامپيوتري و اندرويدي چه بازي هاي آنلاين شرطي و چه بازي هاي مرحله اي و رقابتي ديگر جايزه ها و بت هاي خوبي نصيب افراد مي كنند. شايد باوركردني نباشد كه از طريق بازي بتوان پول درآورد و هنوز عده اي باشند كه بازي را كار بچه ها و براي تفريح و سرگرمي بدانند. با اين حال بد نيست بدانيد اين تفكر امروزه عوض شده است و در ايران و جهان افراد بسياري هستند كه شغل دوم و حتي شغل اولشان بازي و شرط بندي است. ثروتمندان زيادي در كل جهان وجود دارد كه پوكربازهايي حرفه اي و پاي ثابت بازي هاي اندوريدي و كامپيوتري يا قمارخانه اي مي باشند. با ما همراه باشيد تا به معرفي چند بازي آنلاين به عنوان شغل بپردازيم.

بازي انفجار

راهنماي بازي انفجار

يكي از بازي هاي آنلاين كه تقريبا بازي جديدي به شمار مي رود و به دليل درآمدزايي اين روزها خيلي طرفدار پيدا كرده بازي انفجار است. اين بازي از مهيج ترين و پردرآمدترين بازي هاي كازينويي آنلاين است كه براي درگير شدن در آن بايد رياضي و آمار خوبي داشته باشيد تا بتوانيد از ضرايب سر در بياوريد. در اين بازي شما با پيش بيني ضرايب نمودار بازي انفجار مي توانيد برنده اين بازي شويد و پول خود را چندين برابر كنيد. با مديريت پول و زمان و يادگيري ترفندهاي اين بازي مي توان به راحتي به عنوان شغل روي آن حساب باز كرد. آن هم شغلي از درون و تنه ابا در درست گرفتن موبايل يا نشستن پشت كامپيوتر.

همانطور كه اشاره شد بازي انفجار را تنها با در دست داشتن موبايل مي توان انجام داد و علت آن برخوردراي از اپليكيشن هاي متعدد براي اين بازي است. خوشبختانه اپليكيشن مشكل فيلترينگ را هم دور زده اند و به محض فيلتر شدن يكي از صفحات سايت بلافاصله اپ را روي سايت جديد ريدايركت مي كنند. نيازي نيست هر دفعه آدرس جديدي وارد نمود و به دنبال يو آر ال بازي گشت.

بازي انفجار بر پايه الگوريتم و محاسبات رياضي طراحي شده است و از بازي هاي مدرن و حرفه اي محسوب مي گردد. براي يادگيري و آموزش اين بازي مي توانيد مقاله بازي انفجار و راه هاي كسب درآمد از آن را مطالعه كنيد.


بازي كال آف ديوتي

بازي كال آف ديوتي

بازي Call Of Duty Mobile به‌ عنوان بهترين بازي سال در گوگل پلي شناخته شده است بنابراين حتما بايد به اين بازي هم اشاره اي داشته باشيم. تيم هايي از كشور ما نيز هر سال در اين مسابقه شركت مي كنند. كال آف ديوتي مجموعه اي از بازي هاست كه استوديو اكتيويژن با همكاري شركت بزرگ تنسنت گيمز آن ها را ساخته است. نتيجه همكاري اين دو شركت به ساخت و انتشار بازي اندرويد و آيفون Call of Duty: Mobile انجاميد. اين بازي مثل ساير بازي هاي آنلاين روش ها و تكنيك هاي خاص خودش را دارد.

شخصيت ‌ها و محيط بازي كال آف ديوتي موبايلي همان شخصيت ‌ها و محيط‌ هاي معروف مجموعه Call of Duty هستند. اين بازي اندرويد و آيفون داراي سه حالت چندنفره آنلاين، بتل رويال و زامبي است. اولين بخش بازي چند نفره آنلاين است كه مشتمل بر رقابت‌ هاي چند نفره مختلف است. مهم ‌ترين بخش هاي بازي عبارتند از:

Team Deathmatch: در اين بخش بايد به مبارزه با تيم مقابل رفت. هر تيم كه زودتر به امتياز مشخص شده برسد برنده محسوب مي شود.

Domination: در اين بخش يك محل مشخص را انتخاب مي كنيد و در طول زمان بازي بايد از آن در مقابل تيم مقابل محافظت كنيد.

Search & Destroy: در اين بخش از بازي كال آف ديوتي از تيم ‌ها بايد بمب را كار گذاشت. تيم رقيب بايد مانع انفجار بمب شود. اگر يك تيم موفق به كشتن تمام بازيكنان تيم حريف گردد پيروز اين بازي محسوب مي شود.

Frontline: در اين بخش نيز بايد به مبارزه با تيم مقابل رفت. تيمي كه زودتر به امتياز لازم برسد برنده است. بعد از هر بار مردن در محل مشخص شده‌ از نقشه به بازي برمي ‌گرديد.

براي شروع اين بازي بايد يادتان باشد كه بهتر است هميشه به سراغ ماموريت ‌ها و رويداد‌هاي بازي برويد. درحقيقت از موفق ترين روش‌ ها براي به ‌دست آوردن تجهيزات و سلاح ‌هاي بازي تكميل همين مأموريت‌ هاست. تمرين و كشف كردن بهترين راه‌ ها براي پيدا كردن نقاط مخفي نقشه ‌ها و جاهاي مخفي براي تيراندازي تعيين كننده است. نقشه‌ هاي بخش چند نفره را چندين بار پشت سر هم انجام دهيد و تلاش كنيد در هر مسابقه از زواياي جديد به دشمنانتان تير اندازي كنيد.


پيش بيني مسابقات ورزشي

كسب درآمد از پيش بيني فوتبال

سايت هاي ايراني زيادي وجود دارند كه به پيش بيني مسابقات ورزشي اختصاص يافته اند و يا در كنار ارائه انواع بازي هاي قمارخانه اي و كازينويي پيش بيني فوتبال شرطي و ديگر ورزش ها را نيز ارائه مي كنند. در اينگونه سايت‌ها كه به تازگي در حال گسترش روز افزون است، كاربران عضو مي شوند و با پرداخت مبالغي انتخابي اقدام به پيش­بيني مسابقات ورزشي به خصوص مسابقات فوتبال مي كنند.

در ايران پيش بيني فوتبال بيش از ساير شرط بندي ها طرفدار دارد چرا كه رشته هايي مثل اسب سواري و ديگر رشته ها در ايران چندان رونق ندارد. بازي هاي فوتبالي نيز مي توانند فوتبال هاي داخلي، ليگ ها، فوتبال باشگاهي و انواع بازي هاي داخلي و خارجي در ليگ هاي داخلي و خارجي باشد. پيش بيني مي تواند به شيوه هاي مختلفي قبل و در حين انجام بازي صورت بگيرد. پيش بيني فوتبال شرطي ممكن است روي برد يا باخت و حتي تساوي تيم ها باشد و يا اينكه تعداد گل هاي دو طرف را هم در نظر بگيرد.

پيش بيني‌هاي فوتبالي غالبا در قالب هاي هفتگي، ماهيانه و سالانه برگزار مي گردد. شيوه شرط بندي به اين صورت است كه كاربران و شركت كنندگان در شرط بندي بايد مبالغي بپردازند تا بتوانند به پيش بيني مبادرت ورزند. بخش مهمي از درآمد سايت هاي پيش بيني فوتبال و شرط بندي صرف امور خيريه مي شود و نمونه هاي آن را مي توان در خبرها دنبال كرد.


بازي تخته نرد

بازي آنلاين تخته نرد شرطي

تخته نرد به نام هاي نرد، نردشير، وينشير يا بكگمِن از گذشته در ايران باستان وجود داشته از نوع بازي‌ هاي فكري است . در بعضي از مناطق ايران به اين بازي تخته نردستان يا نردستان گفته مي شود. اساس تخته نرد را برنامه ‌ريزي، روشمند بودن و شمردن تشكيل مي دهد و شانس نيز در آن حرف اول را مي زند. تخته نرد يك بازي دو نفره كه رقبا بايد در آن مهره‌ هايشان را بر اساس دو تاسي كه مي اندازد يعني مجموع اعداد تاس به حركت در بياورند. حركت مهره ها در جهت عقربه هاي ساعت است و دست آخر بازيكني كه بتواند زودتر مهره هايش را از تخته بيرون ببرد برنده محسوب مي شود و پولي را كه شرط بسته شده از آن خود مي كند.

دو راه براي چيدن مهره ها بر روي زمين در بازي تخته آنلاين تعريف شده است كه جزو قوانين تخته نرد محسوب مي شوند. اگر شما مهره سفيد را انتخاب كرده باشيد، طريقه حركت شما روي تخته بر خلاف جهت عقربه هاي ساعت خواهد بود. شيوه دوم اينكه مهره سفيد در جهت عقربه هاي ساعت حركت خواهد كرد و حريف كاملا در جهت عكس آن بازي خواهد كرد. براي شروع بازي تخته نرد هر دو بازيكن تاس مي اندازند و هر كدام تاس بيشتر و يا طبق توافق تاس كمتري را آورد، مي تواند رنگ مهر ها و نحوه ي چيدن مهره ها را انتخاب كند و همچنين شروع كننده ي بازي باشد.


بازي اورواچ

بازي اورواچ

Overwatch، تازه‌ ترين ساخته‌ استوديوي بليزارد است كه پس از مدت ‌ها انتظار با كلي ويژگي هاي قابل توجه وارد بازار شد. بازي اوراچ قهرمان‌ هاي بسيار، نقشه ‌هاي زياد و آيتم‌ هاي متنوعي دارد. آن هايي كه براي اولين بار اين بازي را تجربه مي كنند بي ترديد وحشت خواهند كرد چرا كه بازي كمي پيچيده است ولي با فراگرفتن نكات و ترفندهاي آن براي همه آسان مي گردد. بهتر است نكات زير را از نظر دور نداريد.

اول از هر چيز بايد در اين بازي با شخصيت‌ هاي آسان شروع كنيد. براي بازيكناني كه با سبك شوتر آشنايي دارند شخصيت‌هايي مانند Soldier 76 و Pharah و D.VA يا Bastion براي شروع كار راحت تر است. شخصيت ‌هاي فوق نيازي به دانستن كامل مهارت‌ ها و ويژگي‌هاي جزئي جهت تجربه بازي را ندارند. دوم اينكه به تركيب تيم توجه كنيد. بازيكنان بخشي از يك تيم‌ هستند، بدين معني كه بهتر است در انتخاب شخصيت ها، به نحوه تاثيرگذاري برروي ساير بازيكن ها نيز دقت كنيد. خوشبختانه، بليزارد ابزار مناسبي را براي كمك به انتخاب شخصيت ‌ها اعمال كرده است. گزينه‌هاي زرد رنگ سمت راست تصوير بالا روش مناسبي جهت بررسي كلاس قهرمان ‌هاي انتخاب شده توسط اعضاي تيم و مشاهده نقصان هاي هر تيم است. در بازي اوراچ حتما نشانه ‌ها را دنبال كنيد. هنگامي كه بازي شروع شد نشانه ‌اي را خواهيد ديد. اگر قصد يافتن هدف را داريد، اين خط را پي بگيريد.

هميشه همراه تيم حركت كنيد و يادتان باشد كه بازي Overwatch برخلاف Call of Duty بيشتر در كار تيمي متمركز است. بنابراين به خصوص مبتندي هاي بهتر است براي زنده ماندن، كار تيمي را پيش گرفته و به دنبال چند دوست خوب براي همراهي باشند.در بازي به صداها گوش دهيد. بليزارد با طراحي پيشرفته صدا در بازي اورواچ كاري منحصر به فرد انجام داده است. بيشتر صداهاي شنيده شده از جهات مختلف مي‌تواند مفيد و كاربردي باشد. شخصيت‌ها زماني كه سطح سلامت پاييني داشته باشند بريده بريده نفس مي‌ كشند. به علاوه با توجه به صداي متفاوت قدم ‌هاي هر شخصيت، بازيكنان قادر به تشخيص قهرماني كه نزديك مي‌شود، خواهند بود.

در بازي يادتان باشد كه به سمت هدف حركت كنيد. درست است كه تعادل نسبت كشته و مرگ (Kill/Death) مي ‌تواند مفيد باشد با اين حال، هميشه باعث پيروزي نمي ‌شود. نقشه‌ها را ياد بگيريد و بدانيد كه افزايش سطح سلامت در تقابل با دشمنان بسيار اهميت دارد. هر زماني كه يكي از اين بسته ‌هاي سلامت را مشاهده كرديد، مكان مربوطه را يادتان باشد. احتمالا در آينده به آن احتياج خواهيد داشت.


بازي پوكر

آموزش بازي پوكر

بازي پوكر را در هر زمان و در هر مكان كه همراه خود داشته باشيد چه از دستگاه هاي اندرويدي و چه از دستگاه هاي IOS مي توانيد مشغول شويد و كسب در آمد كنيد. البته عده اي ترجيح مي دهد در تورنومنت هاي رايگان پوكر شركت كنند يا سر ميز هاي متنوع نقدي بنشينيد و يا به صورت ناشناس بدون مشخص بودن نام كاربري شان بازي كنند ولي پوكربازهاي حرفه اي را همه مي شناسند و ميزان درآمدشان از راه شرط بندي نيز معمولا براي همه مشخص است.

به لطف سايت هاي شرط بندي هميشه مي توان به راحتي با برترين پوكربازارن دنيا به صورت آنلاين وارد بازي شد و با آن ها شرط بندي كرد. ديگر اين بازي تنها اختصاص به كازينوهاي معروف در جهان به خصوص لاس وگاس و غيره ندارد. با اتصال به شبكه آنلاين بازي پوكر مي توان هم لذت برد و هم كسب درآمد كرد.

براي شروع بازي پوكر آنلاين بايد ابتدا حساب كاربري مجزا درست كنيد و به راحتي به همه بازي ها دسترسي پيدا كنيد. براي شرط بندي بايد از چيپ هايي كه شبيه به سكه است استفاده نمود كه هر كدام معادل مقدار مشخصي پول مي باشند. پوكر آنلاين به صورت اندرويدي و نسخه ويندوز وجود دارد و مي توان با دانلود كردن آن به جرگه پوكربازان حرفه اي پيوست.

براي شروع بازي آنلاين هنگامي كه ضريب در حال حركت است با آن پيش برويد و هر زمان خواستيد با كليك بر روي دكمه خارج شدن بازي تان را تمام كنيد. اگر پيش از توقف ضريب خارج شويد تا جايي كه در بازي بوديد هرچقدر ضريب حركت كرده باشد پول شما هم در همان ضرب مي شود. اگر هم حركت ضريب متوقف بشود و شما هنوز خارج نشده باشيد تمام پولتان را باختيد. هر چقدر بيشتر صبر كنيد ضريب بيشتر ميشود و در عين حال ريسك باختن هم بالاتر مي رود.


بازي WORD OF WARCRAFT

در اين بازي بهتر است به صورت رايگان مدتي تمرين كنيد و بعد بازي را به عنوان شغل و براي كسب در آمد در نطظر بگيريد. در ابتداي بازي اگر هنوز كاراكتري انتخاب نكرديد بهتر است قبل از انتخاب قهرمان و شروع بازي به انتخاب Realm يا قلمرو دقت كنيد.

realm يا قلمرو محلي است كه بايد در آن بازي كنيد. شاما هم بايد در كنار آن ها بازي كنيد و تيم تشكيل بدهيد. هر كدام از عباراتي كه جلوي قلمروها ديده مي شود معناي خاصي دارد و بازي در آن ها تفاوت دارد. در ادامه قلمروهاي مختلف را معرفي مي كنيم.

Normal : اين قلمرو هيچ قانون خاصي ندارد

PVP : در اين قلمروها ، بازيكنان جبهه مخالف مي توانند به يكديگر حمله كنند

RP (Role-playing) : براي بازيكن هايي كه تمايل دارند به سبك نقش آفريني بازي كنند

RPPVP : تركيب دو مورد پيشين


بازي زولا

زولا يكي از بازي هاي جهاني است كه كاربران ايراني را هم پشتيباني مي كند. اين بازي با جايزه 100 هزار دلاري اش حسابي كاربران را وسوسه كرده است. چرا كه در ميان بازي هاي آنلاين اينچنين كسب درآمدي قابل توجه است. تقريبا در بيشتر سايت ها مي توان تبليغ بازي زولا را مشاهده كرد كه حكايت از استقبال خوب مخاطبان از آن دارد. به تازگي اين فرصت فراهم شدده كه بازيكن هاي ايراني مي توانند آنلاين در مسابقات جام جهاني زولا در استانبول شركت كنند و نيم ميليارد تومان جايزه را از آن خود كنند.

اخبار جديد

شيوه و قوانين بازي زولا تقريبا همانند كانتراستريك است ولي به علت آنلاين بودن هيجان انگيزتر شده و تنوع بيشتري در روند آن به وجود آمده است. البته بازي زولا امروزه به محبوبيت خوبي دسترسي پيدا كرده و در فضاي مجازي جايگاه خود را پيدا كرده است و در كنار سرگرم شدن با آن مي توان به عنوان شغل دوم براي درآمدزايي روي آم حساب باز كرد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 144
  • بازدید سال : 577
  • بازدید کلی : 4955
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی