loading...

وبلاگ

وبلاگ آزد

بازدید : 193
11 زمان : 1399:2

توليد محتوا يكي از مهمترين فاكتور هاي رشد و پيشرفت سئو سايت مي باشد در واقع بهتر است بگوييم كه توليد محتواي سئو شده اولين اصل در ارتقا رتبه سايت مي باشد.در اين مقاله با شما هستم تا 9 نكته جذاب نوشتن محتوا رو بهتون ارائه بدم.با ماركيو همراه باشيد.

9 مورد مهم و كليدي براي توليد محتواي سئو شده در سال 2019

در ادامه باهم اين 9 مورد مهم رو بررسي مي كنيم و مسلما با رعايت اين موارد مي توانيد توليد محتوا عالي در سايت تون داشته باشيد و در نتيجه شاهد بهبود رتبه سايت در گوگل شود.

1- براي مخاطبان درست با كلمات كليدي هدف بنويسيد

محتوايي كه مي نويسيد بايد طوري باشد كه به دست مخاطبان درست خودش برسد.اگه محتواي نوشته شده با كلمات كليدي هدف و اصلي توليد نشود مسلما باعث از دست رفتن مخاطبان مورد نظر شما خواهد شد و در نتيجه باعث كاهش رتبه مطلب مي شود.

كلمات كليدي هدف چيست؟!

كلماتي كه مرتبط با موضوع سايت شما است و از همه مهمتر اينكه مخاطبان آن كلمات را براي رسيدن به سايت شما در گوگل سرچ خواهند كرد.به عنوان مثال در سايت ماركيو كلمات كليدي هدف مانند آموزش سئو سايت ، افزايش بازديد سايت،كاهش رنك الكسا،توليد محتوا،بهينه سازي سايت و … هستند.

براي پيدا كردن كلمات كليدي هدف اول بايد موارد زير را درك كنيد :

  • چه كساني مخاطبان سايت شما هستند.
  • چه اطلاعاتي آنها نياز دارند.
  • چرا به اين اطلاعات نياز دارند.
  • چه كلماتي آنها براي رسيدن به هدف خود سرچ مي زنند.

بررسي مخاطبان

شما بايد به دنبال مخاطباني باشيد كه به دنبال چيزي هستند كه شما به آنها پيشنهاد مي دهيد.براي اينكار بايد به دنبال آمار مشابه از ساير سايت ها باشيد.استفاده از ابزار هايي مثل گوگل ترندز هم براي پيدا كردن مخاطبان در مناطق مختلف جغرافيايي هم به شما كمك زيادي ميكند.

بررسي كلمات كليدي

به دنبال كلمات مرتبط و سودآور باشيد.اگر شما بتوانيد محتوايي توليد كنيد كه به گوگل و مخاطبان به درستي مفهوم و هدف رو برسونيد مسلما در آينده باعث سودآور شدن هم خواهد شد.براي بدست آوردن كلمات كليدي اصلي مي توانيد از ابزار هاي زيادي مثل kwfinder و alexa هم استفاده كنيد.

بررسي موضوع مطلب

در زمان توليد محتوا قبل از شروع بايد حتما بدونيد كه قرار هستش درباره چه موضوعي بنويسيد و مسلما بهتر هستش با زمان حال پيش بريد و اتفاقات تازه اي كه در اطراف شما و در حوزه كاري شما رخ داده اند،مطالب و محتواي جديد منتشر كنيد.


2- روي قابليت خواندن تمركز كنيد

توليد محتواي درست و حرفه اي باعث رشد جايگاه مطلب در نتايج جستجو خواهد شد.يكي از دلايلي كه باعث اين اتفاق مي شود نوشتن محتواي صحيح با نگارش بالا و همچنين داراي قابليت خواندن بالا است.

از مهمترين عواملي كه در توليد محتوا با قابليت خواندن بالا رخ مي دهد،ماندگاري بيشتر مخاطبان در سايت است و هرچه مدت زمان ماندن كاربر در سايت بيشتر باشد باعث ارتقا رتبه و اعتبار صفحه مورد نظر خواهد شد و كم كم در نتايج جستجو به رده هاي بالاتر خواهد رسيد.

ماندگاري بيشتر كاربران در سايت

براي اينكه محتواي شما قابليت خواندن (Readability) افزايش يابد بايد به فاكتور هايي مثل شفافيت،منطقي بودن،متن روان و ساده بودن توجه كرد.زماني كه متن شما قابل درك و فهم بالايي براي كاربران داشته باشد مطمئنا مخاطبان زمان بيشتري براي خواندن مطلب در سايت شما صرف مي كنند و همين موضوع به افزايش رتبه سايت شما در گوگل كمك زيادي خواهد كرد.


3- محتواي طولاني و عميق توليد كنيد

يكي از اصول مهم سئو در سايت 2019 توليد محتواي دقيق است كه اشاره به جزئيات دقيق و عميق يك موضوع مي كند.اين مسئله به بهبود رنك مطلب كمك مي كند به اين دليل كه طبق گفته ديجيتال ماركتر معروف آقاي Eric Enge ، گوگل در مورد كيفيت محتوا بر روي موضوع “فوكوس يا تمركز به موضوعات” حساسيت بالايي دارد.

چگونه محتواي دقيق و طولاني توليد كنيم؟!

  • محتوايي با بيش از 2000 كلمه توليد كنيد.
  • استفاده از عناوين مهم و اصلي در محتوا با تگ هاي h1-h2-h3
  • از محتواي راهنما و آموزش در مطلب استفاده كنيد.
  • از منابع معتبر و حرفه اي مانند Google Scholar, JSTOR براي تحقيق موضوع خود استفاده كنيد.

تحقيق براي توليد محتوا در گوگل اسكولار


4- سرعت لود سايت را بهبود دهيد

مسلما تمركز و اهميت روي اين مسئله نياز به توضيح خاصي ندارد و كاملا مشخص است كه اگر سرعت لود يك سايت بسيار بالا و سنگين باشه كاربر قبل از اينكه وارد صفحه مورد نظر باشد از اون خارج مي شود و اين باعث افزايش نرخ پرش سايت (Bonuce Rate) و در نتيجه از دست رفتن رتبه سايت در گوگل خواهد شد.

طبق گزارش BBC News ، بيش از نيمي از مخاطبان وبسايت بيشتر از 3 ثانيه براي لود كامل سايت منتظر نخواهند شد و اگر لود سايت از اين زمان بيشتر طول بكشد مطمئنا كاربر از سايت خارج خواهد شد.

و از آن مهمتر طبق تحقيقات گروه Nielsen Norman اكثر كاربران اينترنت بين 10 تا 20 ثانيه در سايت ها مي مانند و سپس از صفحه خارج مي شوند.بنابراين هرچه سرعت لود سايت بهتر باشد ماندگاري كاربران در سايت افزايش خواهد يافت و باعث افزايش رتبه سايت در گوگل مي شود.


خواندن اين مطلب پيشنهاد مي شود : كاهش رتبه الكسا به صورت طبيعي در سال 2019


5- روي محتواي بصري سرمايه گذاري كنيد

طبق مطالعات جديد Skyword، مقالاتي كه شامل تصاوير مرتبط با موضوع محتوا هستند 94 درصد بيشتر از مقالات بدون تصوير بازديد دارند.به همين دليل است كه بايد در محتواي خود حتما از تصاوير جذاب و مرتبط با موضوع مطلب استفاده كنيد.به هرحال،استفاده از تصاوير با كيفيت،جذاب،كم حجم و مرتبط با موضوع محتوا بسيار بهتر و قويتر از استفاده تصاوير رندوم و غير مرتبط با سايت مي باشد.

محتواي شما با تصاوير بيشتر باعث مي شود كه كاربران توجه بيشتري به محتوا كنند و همين موضوع باعث رضايت بيشتر آنها مي شود و از همه مهمتر اينكه خواندن مطلب براي آنها خسته كننده نخواهد شد.

توليد محتواي بصري


6- ارائه حقايق در توليد محتوا (به درستي آنها را ذكر كنيد)

امروزه در اينترنت مطالب و اخبار دروغ زيادي منتشر مي شود و خيلي از مردم و كاربران را گمراه مي كند.همينطور مطالب آموزشي اشتباه و نادرست باعث مي شود كه خيلي از مخاطبان مسير خود را اشتباه بروند و در نهايت باعث مشكلات و نارضايتي آنها خواهد شد.

در همين موضوعات آموزش سئو نيز شايد گاهي اوقات با وبسايت هايي برخورد كنيد كه مطالب آموزشي نادرست منتشر مي كنند و اگر روش هاي آنها را انجام دهيد احتمال فراوان باعث ضربه زدن به سايت خود خواهيد شد.

بنابراين توصيه من به شما وبمستران عزيز اين هستش كه حتما مطالبي كه منتظر مي كنيد داراي منبع موثق و معتبر باشد و سعي كنيد تمام نكات و حقايق رو به درستي انتشار بديد و به دنبال فريب كاربران نباشيد.


7- فرمت محتوا براي ويژگي هاي برجسته Featured Snippets

منظور از اين مورد Featured Snippets هستش كه يكي از فاكتورهاي اصلي در نتايج جستجو به حساب مياد و در سال 2019 خيلي روي آن تاكيد شده است.

طبق تصوير زير ويژگي برجسته شامل يك بلاك بزرگ توضيحات مهم مثل پرسش و پاسخ،عنوان اصلي مطلب كه داراي لينك به صفحه مربوطه است و همچنين آدرس url مطلب مي باشد.

ويژگي برجسته Featured Snippetsويژگي برجسته Featured Snippets

همونطور كه مي بينيد استفاده از اين ويژگي باعث ديده شدن بيشتر لينك شما در نتايج جستجو ميشه و در نتيجه باعث افزايش CTR خواهد شد و در نتايج گوگل به رتبه اول خواهد رسيد.

featured snippets چيست

براي اينكه از ويژگي برجسته يا Featured Snippets در محتواي خود بهره مند شويد و بتونيد به بالاي نتايج جستجوي گوگل برسيد حتما تاكتيك هاي زير رو در توليد محتوا رعايت كنيد :

تكنيك هاي Featured Snippets در توليد محتوا

  • از ويژگي پرسش و پاسخ در محتوا استفاده كنيد. (FAQ Schema)
  • محتواي مطلب را تا حد امكان با كيفيت توليد كنيد.
  • از ليست هاي اعدادي و نقطه اي استفاده كنيد. (مانند همين بخش)
  • محتوا شامل آمار و اطلاعات مفيد باشد.
  • محتواي مطلب را منطقي توليد كنيد. (از نوشتن مطالب غير واقعي و دروغين خودداري كنيد)

8- متخصص باشيد

گوگل جديدا روي نويسندگان مطالب بسيار حساس شده است و سعي در بررسي تخصص و شناخت نويسندگان محتوا دارد.بنابراين سعي كنيد هميشه در حرفه خود و مخصوصا توليد محتوا بهترين باشيد و به گوگل ثابت كنيد كه محتواي شما از ساير بسيار بهتر است.

  • به عنوان مثال تجربه شخص اول يعني شما 10 سال است كه كار مي كنيد و يك كتاب هنر و صنعت را منتشر كرده ايد ، يا يك اسب سوار باتجربه هستيد و دروس آموخته ايد و …
  • چيزي كه موتور هي جستجو در مورد شما حدس مي زنند مي تواند از بخش هاي مختلفي مثل (گفتگو در انجمن ها،زندگي نامه نويسنده،اخبار،مقالات ويكي پديا و … است.

يكي ديگر از مواردي كه بايد به آن دقت كنيد صفحه درباره ما سايت است كه باعث شناخت بهتر سايت شما توسط گوگل و همچنين صفحات بيوگرافي نويسندگان نيز بسيار حائز اهميت است.


9- انجام تحقيقات اصلي و استفاده از منابع موثق

يكي از مسائل مهم در توليد محتوا استفاده از منابع واقعي و تحقيقات دقيق در مورد مطلب مورد نظر مي باشد.زماني كه شما از آمار،مطالعات،اطلاعات و تحقيقات واقعي با منبع موثق استفاده مي كنيد،محتواي شما فرصت بسيار عالي براي تاپ شدن در موضوع مربوطه خواهد شد و باعث افزايش اعتبار حوزه مرتبط به مطلب خواهد شد.

طبق اطلاعات آماري در سال 2018 از گزارش توسط Mantis Research ،بيش از 56 درصد ماركتر ها كه از منابع و تحقيقات اورجينال و اصلي در محتواي خود استفاده كرده اند شاهد نتايج فراتر از حد انتظار بوده اند.

استفاده منابع موثق در محتوا

  • 74 درصد گزارش شده است كه با استفاده از تحقيقات و منابع موثق باعث افزايش بازديد سايت شده است.
  • 64 درصد هم گفته اند كه با انجام اين كار باعث افزايش اشتراك گذاري مطالب در شبكه هاي اجتماعي شده است.

استفاده منابع موثق در محتوا

نياز به گفتن نيست كه استفاده از منابع موثق و همچنين تحقيقات اصلي و دقيق در محتوا باعث بهبود سئو محتوا خواهد شد.

چند پيشنهاد براي انجام تحقيقات اورجينال :

  • بر اساس موفقيت يا عدم موفقيت برندتان يك مطالعه موردي انجام دهيد – هر دو ابزار ارزشمندي براي تدريس هستند.
  • صنعت خود را بررسي كنيد و نتايج را گردآوري كنيد.
  • داده ها و معيارهاي خود را تجزيه و تحليل كرده و يافته هاي خود را در مطلب منتشر كنيد.

اميدوارم از اين مطلب و آموزش هايي كه در آن داده شده است نهايت استفاده رو برده باشيد و هر سوالي داشتيد در بخش نظرات ارسال كنيد.همچنين با اشتراك گذاري اين مطلب در شبكه هاي اجتماعي به اين مطلب امتياز و اعتبار دهيد.

توليد محتوا يكي از مهمترين فاكتور هاي رشد و پيشرفت سئو سايت مي باشد در واقع بهتر است بگوييم كه توليد محتواي سئو شده اولين اصل در ارتقا رتبه سايت مي باشد.در اين مقاله با شما هستم تا 9 نكته جذاب نوشتن محتوا رو بهتون ارائه بدم.با ماركيو همراه باشيد.

9 مورد مهم و كليدي براي توليد محتواي سئو شده در سال 2019

در ادامه باهم اين 9 مورد مهم رو بررسي مي كنيم و مسلما با رعايت اين موارد مي توانيد توليد محتوا عالي در سايت تون داشته باشيد و در نتيجه شاهد بهبود رتبه سايت در گوگل شود.

1- براي مخاطبان درست با كلمات كليدي هدف بنويسيد

محتوايي كه مي نويسيد بايد طوري باشد كه به دست مخاطبان درست خودش برسد.اگه محتواي نوشته شده با كلمات كليدي هدف و اصلي توليد نشود مسلما باعث از دست رفتن مخاطبان مورد نظر شما خواهد شد و در نتيجه باعث كاهش رتبه مطلب مي شود.

كلمات كليدي هدف چيست؟!

كلماتي كه مرتبط با موضوع سايت شما است و از همه مهمتر اينكه مخاطبان آن كلمات را براي رسيدن به سايت شما در گوگل سرچ خواهند كرد.به عنوان مثال در سايت ماركيو كلمات كليدي هدف مانند آموزش سئو سايت ، افزايش بازديد سايت،كاهش رنك الكسا،توليد محتوا،بهينه سازي سايت و … هستند.

براي پيدا كردن كلمات كليدي هدف اول بايد موارد زير را درك كنيد :

  • چه كساني مخاطبان سايت شما هستند.
  • چه اطلاعاتي آنها نياز دارند.
  • چرا به اين اطلاعات نياز دارند.
  • چه كلماتي آنها براي رسيدن به هدف خود سرچ مي زنند.

بررسي مخاطبان

شما بايد به دنبال مخاطباني باشيد كه به دنبال چيزي هستند كه شما به آنها پيشنهاد مي دهيد.براي اينكار بايد به دنبال آمار مشابه از ساير سايت ها باشيد.استفاده از ابزار هايي مثل گوگل ترندز هم براي پيدا كردن مخاطبان در مناطق مختلف جغرافيايي هم به شما كمك زيادي ميكند.

بررسي كلمات كليدي

به دنبال كلمات مرتبط و سودآور باشيد.اگر شما بتوانيد محتوايي توليد كنيد كه به گوگل و مخاطبان به درستي مفهوم و هدف رو برسونيد مسلما در آينده باعث سودآور شدن هم خواهد شد.براي بدست آوردن كلمات كليدي اصلي مي توانيد از ابزار هاي زيادي مثل kwfinder و alexa هم استفاده كنيد.

بررسي موضوع مطلب

در زمان توليد محتوا قبل از شروع بايد حتما بدونيد كه قرار هستش درباره چه موضوعي بنويسيد و مسلما بهتر هستش با زمان حال پيش بريد و اتفاقات تازه اي كه در اطراف شما و در حوزه كاري شما رخ داده اند،مطالب و محتواي جديد منتشر كنيد.


2- روي قابليت خواندن تمركز كنيد

توليد محتواي درست و حرفه اي باعث رشد جايگاه مطلب در نتايج جستجو خواهد شد.يكي از دلايلي كه باعث اين اتفاق مي شود نوشتن محتواي صحيح با نگارش بالا و همچنين داراي قابليت خواندن بالا است.

از مهمترين عواملي كه در توليد محتوا با قابليت خواندن بالا رخ مي دهد،ماندگاري بيشتر مخاطبان در سايت است و هرچه مدت زمان ماندن كاربر در سايت بيشتر باشد باعث ارتقا رتبه و اعتبار صفحه مورد نظر خواهد شد و كم كم در نتايج جستجو به رده هاي بالاتر خواهد رسيد.

ماندگاري بيشتر كاربران در سايت

براي اينكه محتواي شما قابليت خواندن (Readability) افزايش يابد بايد به فاكتور هايي مثل شفافيت،منطقي بودن،متن روان و ساده بودن توجه كرد.زماني كه متن شما قابل درك و فهم بالايي براي كاربران داشته باشد مطمئنا مخاطبان زمان بيشتري براي خواندن مطلب در سايت شما صرف مي كنند و همين موضوع به افزايش رتبه سايت شما در گوگل كمك زيادي خواهد كرد.


3- محتواي طولاني و عميق توليد كنيد

يكي از اصول مهم سئو در سايت 2019 توليد محتواي دقيق است كه اشاره به جزئيات دقيق و عميق يك موضوع مي كند.اين مسئله به بهبود رنك مطلب كمك مي كند به اين دليل كه طبق گفته ديجيتال ماركتر معروف آقاي Eric Enge ، گوگل در مورد كيفيت محتوا بر روي موضوع “فوكوس يا تمركز به موضوعات” حساسيت بالايي دارد.

چگونه محتواي دقيق و طولاني توليد كنيم؟!

  • محتوايي با بيش از 2000 كلمه توليد كنيد.
  • استفاده از عناوين مهم و اصلي در محتوا با تگ هاي h1-h2-h3
  • از محتواي راهنما و آموزش در مطلب استفاده كنيد.
  • از منابع معتبر و حرفه اي مانند Google Scholar, JSTOR براي تحقيق موضوع خود استفاده كنيد.

تحقيق براي توليد محتوا در گوگل اسكولار


4- سرعت لود سايت را بهبود دهيد

مسلما تمركز و اهميت روي اين مسئله نياز به توضيح خاصي ندارد و كاملا مشخص است كه اگر سرعت لود يك سايت بسيار بالا و سنگين باشه كاربر قبل از اينكه وارد صفحه مورد نظر باشد از اون خارج مي شود و اين باعث افزايش نرخ پرش سايت (Bonuce Rate) و در نتيجه از دست رفتن رتبه سايت در گوگل خواهد شد.

طبق گزارش BBC News ، بيش از نيمي از مخاطبان وبسايت بيشتر از 3 ثانيه براي لود كامل سايت منتظر نخواهند شد و اگر لود سايت از اين زمان بيشتر طول بكشد مطمئنا كاربر از سايت خارج خواهد شد.

و از آن مهمتر طبق تحقيقات گروه Nielsen Norman اكثر كاربران اينترنت بين 10 تا 20 ثانيه در سايت ها مي مانند و سپس از صفحه خارج مي شوند.بنابراين هرچه سرعت لود سايت بهتر باشد ماندگاري كاربران در سايت افزايش خواهد يافت و باعث افزايش رتبه سايت در گوگل مي شود.


خواندن اين مطلب پيشنهاد مي شود : كاهش رتبه الكسا به صورت طبيعي در سال 2019


5- روي محتواي بصري سرمايه گذاري كنيد

طبق مطالعات جديد Skyword، مقالاتي كه شامل تصاوير مرتبط با موضوع محتوا هستند 94 درصد بيشتر از مقالات بدون تصوير بازديد دارند.به همين دليل است كه بايد در محتواي خود حتما از تصاوير جذاب و مرتبط با موضوع مطلب استفاده كنيد.به هرحال،استفاده از تصاوير با كيفيت،جذاب،كم حجم و مرتبط با موضوع محتوا بسيار بهتر و قويتر از استفاده تصاوير رندوم و غير مرتبط با سايت مي باشد.

محتواي شما با تصاوير بيشتر باعث مي شود كه كاربران توجه بيشتري به محتوا كنند و همين موضوع باعث رضايت بيشتر آنها مي شود و از همه مهمتر اينكه خواندن مطلب براي آنها خسته كننده نخواهد شد.

توليد محتواي بصري


6- ارائه حقايق در توليد محتوا (به درستي آنها را ذكر كنيد)

امروزه در اينترنت مطالب و اخبار دروغ زيادي منتشر مي شود و خيلي از مردم و كاربران را گمراه مي كند.همينطور مطالب آموزشي اشتباه و نادرست باعث مي شود كه خيلي از مخاطبان مسير خود را اشتباه بروند و در نهايت باعث مشكلات و نارضايتي آنها خواهد شد.

در همين موضوعات آموزش سئو نيز شايد گاهي اوقات با وبسايت هايي برخورد كنيد كه مطالب آموزشي نادرست منتشر مي كنند و اگر روش هاي آنها را انجام دهيد احتمال فراوان باعث ضربه زدن به سايت خود خواهيد شد.

بنابراين توصيه من به شما وبمستران عزيز اين هستش كه حتما مطالبي كه منتظر مي كنيد داراي منبع موثق و معتبر باشد و سعي كنيد تمام نكات و حقايق رو به درستي انتشار بديد و به دنبال فريب كاربران نباشيد.


7- فرمت محتوا براي ويژگي هاي برجسته Featured Snippets

منظور از اين مورد Featured Snippets هستش كه يكي از فاكتورهاي اصلي در نتايج جستجو به حساب مياد و در سال 2019 خيلي روي آن تاكيد شده است.

طبق تصوير زير ويژگي برجسته شامل يك بلاك بزرگ توضيحات مهم مثل پرسش و پاسخ،عنوان اصلي مطلب كه داراي لينك به صفحه مربوطه است و همچنين آدرس url مطلب مي باشد.

ويژگي برجسته Featured Snippetsويژگي برجسته Featured Snippets

همونطور كه مي بينيد استفاده از اين ويژگي باعث ديده شدن بيشتر لينك شما در نتايج جستجو ميشه و در نتيجه باعث افزايش CTR خواهد شد و در نتايج گوگل به رتبه اول خواهد رسيد.

featured snippets چيست

براي اينكه از ويژگي برجسته يا Featured Snippets در محتواي خود بهره مند شويد و بتونيد به بالاي نتايج جستجوي گوگل برسيد حتما تاكتيك هاي زير رو در توليد محتوا رعايت كنيد :

تكنيك هاي Featured Snippets در توليد محتوا

  • از ويژگي پرسش و پاسخ در محتوا استفاده كنيد. (FAQ Schema)
  • محتواي مطلب را تا حد امكان با كيفيت توليد كنيد.
  • از ليست هاي اعدادي و نقطه اي استفاده كنيد. (مانند همين بخش)
  • محتوا شامل آمار و اطلاعات مفيد باشد.
  • محتواي مطلب را منطقي توليد كنيد. (از نوشتن مطالب غير واقعي و دروغين خودداري كنيد)

8- متخصص باشيد

گوگل جديدا روي نويسندگان مطالب بسيار حساس شده است و سعي در بررسي تخصص و شناخت نويسندگان محتوا دارد.بنابراين سعي كنيد هميشه در حرفه خود و مخصوصا توليد محتوا بهترين باشيد و به گوگل ثابت كنيد كه محتواي شما از ساير بسيار بهتر است.

  • به عنوان مثال تجربه شخص اول يعني شما 10 سال است كه كار مي كنيد و يك كتاب هنر و صنعت را منتشر كرده ايد ، يا يك اسب سوار باتجربه هستيد و دروس آموخته ايد و …
  • چيزي كه موتور هي جستجو در مورد شما حدس مي زنند مي تواند از بخش هاي مختلفي مثل (گفتگو در انجمن ها،زندگي نامه نويسنده،اخبار،مقالات ويكي پديا و … است.

يكي ديگر از مواردي كه بايد به آن دقت كنيد صفحه درباره ما سايت است كه باعث شناخت بهتر سايت شما توسط گوگل و همچنين صفحات بيوگرافي نويسندگان نيز بسيار حائز اهميت است.


9- انجام تحقيقات اصلي و استفاده از منابع موثق

يكي از مسائل مهم در توليد محتوا استفاده از منابع واقعي و تحقيقات دقيق در مورد مطلب مورد نظر مي باشد.زماني كه شما از آمار،مطالعات،اطلاعات و تحقيقات واقعي با منبع موثق استفاده مي كنيد،محتواي شما فرصت بسيار عالي براي تاپ شدن در موضوع مربوطه خواهد شد و باعث افزايش اعتبار حوزه مرتبط به مطلب خواهد شد.

طبق اطلاعات آماري در سال 2018 از گزارش توسط Mantis Research ،بيش از 56 درصد ماركتر ها كه از منابع و تحقيقات اورجينال و اصلي در محتواي خود استفاده كرده اند شاهد نتايج فراتر از حد انتظار بوده اند.

استفاده منابع موثق در محتوا

  • 74 درصد گزارش شده است كه با استفاده از تحقيقات و منابع موثق باعث افزايش بازديد سايت شده است.
  • 64 درصد هم گفته اند كه با انجام اين كار باعث افزايش اشتراك گذاري مطالب در شبكه هاي اجتماعي شده است.

استفاده منابع موثق در محتوا

نياز به گفتن نيست كه استفاده از منابع موثق و همچنين تحقيقات اصلي و دقيق در محتوا باعث بهبود سئو محتوا خواهد شد.

چند پيشنهاد براي انجام تحقيقات اورجينال :

  • بر اساس موفقيت يا عدم موفقيت برندتان يك مطالعه موردي انجام دهيد – هر دو ابزار ارزشمندي براي تدريس هستند.
  • صنعت خود را بررسي كنيد و نتايج را گردآوري كنيد.
  • داده ها و معيارهاي خود را تجزيه و تحليل كرده و يافته هاي خود را در مطلب منتشر كنيد.

اميدوارم از اين مطلب و آموزش هايي كه در آن داده شده است نهايت استفاده رو برده باشيد و هر سوالي داشتيد در بخش نظرات ارسال كنيد.همچنين با اشتراك گذاري اين مطلب در شبكه هاي اجتماعي به اين مطلب امتياز و اعتبار دهيد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 570
  • بازدید کلی : 4948
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی