loading...

وبلاگ

وبلاگ آزد

بازدید : 220
11 زمان : 1399:2

سرمايه گذاري در كسب و كارهاي اينترنتي به شيوه اي رو به رشد تبديل شده است و طيف وسيعي از جوانان، سرمايه داران و تحصيل كردگان را به خود جذب كرده است. كسب درآمد اينترنتي مي تواند يكي از بهترين راه هاي پول درآوردن به شمار رود چرا كه بسياري از موانع كسب و كار مثل راه اندازي شركت و محل كار، ساعت كاري و بسياري عوامل ديگر را زير پا گذاشته و به شيوه اي نوين راه هاي كسب درآمد را پيش روي افراد قرار مي دهد. از مهمترين دلايلي كه سرمايه گذاري در كسب و كار اينترنتي بهترين راه براي افزايش درآمد محسوب مي شود مي توان به نكات زير اشاره كرد.

چرا سرمايه گذاري در كسب و كار اينترنتي؟

كسب و كار اينترنتي به سرمايه زيادي احتياج ندارد

براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي خودتان در بيشتر مواقع نيازي به پرداخت هزينه نيست. در ادامه اين مقاله شيوه هاي زيادي براي درآمد زايي به شما معرفي مي كنيم و خواهيد فهميد كه بدون سرمايه اوليه هم مي توان وارد كسب و كار اينترنتي شد. بسياري از استارتاپ ها نيز كه براي شروع كسب و كارشان به طراحي سايت، اپليكيشن و يا كارهاي فني اينچنيني احتياج داشته باشند عموما از طريق راه اندازي گروه سهامداران پرداخت هزينه اوليه را به اولين زمان درآمدزايي موكول مي كنند و به هر يك از افرادي كه در كسب و كار فعاليتي داشته اند، سهمي از پروژه مي دهند.

به طور كل براي فعاليت در اينترنت و كسب درآمد اينترنتي بيشتر هزينه ها و گاهي پند برابر هزينه هاي اوليه خيلي زود بر مي گردد. تنها بايد حوصله كرد و تا به نتيجه نشستن كسب و كار صبر داشت. براي نمونه افرادي كه براي طراحي سايت متحمل هزينه شده باشند مي توانند مطمئن باشند كه با برنامه ريزي درست و منظم به شيوه استارتاپي هزينه ها به سرعت و به نيكي جبران مي شود. به علاوه گاه طراحي سايت نيز با گذراندن چند دوره آموزشي براي افراد ممكن مي شود. در ادامه به اين موضوع خواهيم پرداخت.

كسب درآمد از اينترنت در هر مكاني ممكن است

خوشبختانه راه اندازي كسب و كار اينترنتي در بيشتر مواقع نيازي به محل كار جدي ندارد. به خصوص در ابتداي شكل گيري كار در صورت نداشتن مراجعين حضوري به راحتي مي توان كار را از منزل و يك اتاق شروع كرد. بيشتر افرادي كه قرار است در كسب و كار با شما همكاري داشته باشند مي توانند از منازل خودشان و بدون نياز به حضور در دفتر كار پروژه را پيش ببرند. در كسب و كار اينترنتي عموما افراد به شيوه دوركاري از شهرهاي مختلف و حتي كشورهاي دور و نزديك با هم در ارتباط هستند.

زماني كه اينترنت وجود داشته باشد افراد به راحتي مي توانند از طريق ويدئو كال از طرق مختلف با هم جلسات كاري برگزار كنند و تمامي كارهاي خود را رد و بدل كنند. رفت و آمد به محل كار بيشتر وقت ها مي توانند دست و پا گير باشد و وقت افراد را تلف كند بخصوص در صورتي كه همكاران از شهرها و كشورهاي مختلف باشند. حذف شدن دفتر كار و شركت هزينه اجاره بها را از دوش افراد بر مي دارد و مي تواند كمك بيشتري براي سرمايه گذاري در كسب و كار اينترنتي باشد.

كسب درآمد اينترنتي ساعت كاري مشخصي ندارد

اين موضوع كه كسب و كار اينترنتي ساعت كار اجباري ندارد از لذت بخش ترين بخش هاي آن است. بسياري از افراد به دليل همين مزيت كسب و كار اينترنتي را به انواع كارهاي كارمندي اداري يا خصوصي ترجيح مي دهند. نيازي نيست صبح اول وقت سر ساعتي مشخص در محل كار حاضر شوي و درگير مسائلي چون تاخير و تعجيل خروج بشوي. هر زماني كه براي كار كردن آمادگي بيشتر داشته باشي، صبح ها، عصر و حتي نيمه شب مي تواني روبروي موبايلت بنشيني و كسب و كارت را پيش ببري.

البته اين موضوع هرگز به اين معني نيست كه در كسب و كارهاي اينترنتي مسئله زمان اهميت ندارد. بر عكس در خيلي از كارها به خصوص بازاريابي اينترنتي چه در اينستاگرام، چه سايت ها و حتي شرط بندي آنلاين زمان هاي مشخصي وجود دارند كه پيشرفت كار در آن باعث رشد كسب و كار مي شود. مثلا در اينستاگرام اگر ساعت 9 شب و 12 ظهر پست بگذاريد بازديد بهتري خواهد داشت و براي گذاشتن محتوا در سايت بهتر است هميشه زمان مشخصي را در طول روز به اين كار اختصاص دهيد. براي حضور در سايت شرط بندي طبيعتا حريف ها در ساعات مشخصي از روز حضور پر رنگ تري دارند. اين بازه هاي زماني به مرور دستتان مكي ايد و متوجه مي شويد كه در كسب و كار شما چه زمان هايي كليدي محسوب مي شوند.

مشتريان كسب و كار اينترنتي نامحدودند

وقتي قرار است از طريق اينترنت كسب و كار خود را شروع كنيد طبيعتا از هر شهر و كشوري مشتري خواهيد داشت. تقريبا بيشتر كسب و كارهاي اينترنتي از اين مزيت برخوردارند. فرقي نمي كند كه كسب و كار در حوزه ديجيتال ماركتينگ، امور فني ، فعاليت هاي هنري ، باي هاي آنلاين يا هر چيز ديگري باشد. تجربه سال هاي اخير نشان داده است كه در اين زمينه نه مي توان روي مشتريان ايراني كه روي خارجي ها هم مي توان حساب كرد و مرزها را در نورديد. ديگر مشتري ها محدود به كوچه و خيابان هاي شهر نمي شود بلكه از هر جايي مي توانند به كسب و كار اينترنتي شما بپيوندند.

ريسك سرمايه‌ گذاري در كسب و كار اينترنتي پايين است

به دليل اينكه راه اندازي و استارت زدن كسب و كار اينترنتي با هزينه چنداني همراه نيست، خطر و ريسك اين مشاغل نسبت به ساير مشاغل كمتر است. يعني در بدترين حالت حتي اگر ايده و طرح شما به نتيجه اي نرسد، سرمايه مالي چنداني از دست نمي دهيد و فقط كمي زمان و احتمالا انگيزه تان را در اين راه از دست خواهيد داد. يكي ديگر از دلايل پايين بودن ريسك اين نوع مشاغل، تطبيق پذيري آن است. در صورت سرمايه‌ گذاري درست و حساب شده در خصوص بازاريابي اينترنتي ، سئو و ساير موارد مربوطه بعيد است كه كسب و كار شما رو به افول برود بلكه در زمان نسبتا كوتاهي تبديل به كسب و كار پرسود خواهد شد. پشتكار داشته باشيد و زود دلسرد نشويد.


بهترين راه هاي سرمايه گذاري در كسب و كارهاي اينترنتي

بهترين راه هاي سرمايه گذاري در كسب و كارهاي اينترنتي

حالا كه مزاياي سرمايه گذاري در كسب و كارهاي اينترنتي را با هم مرور كرديم، وقت آن رسيده كه به معرفي برترين كسب و كارهاي اينترنتي در اين روزها بپردازيم. كسب و كارهاي اينترنتي اين روزها از تعداد انگشت هاي دست هم فراتر رفته اند ولي بعضي از آن ها پر طرفدارترند و پتانسيل ورود كارجويان بسياري را دارد. با ما همراه باشيد تا اين كسب و كارها را به شما معرفي كنيد.

از كارشناسان سئو و بهينه ‌سازي سايت كمك بگيريد

نمي دانم تا كنون درباره سئو چيزي شنيده ايد؟ سئو يا SEO مخفف search engine optimization به معني بهينه سازي موتورهاي جستجوست. در اين تخصص كارهايي صورت مي گيرد تا كسب و كار شما به صفحه اول گوكل بيايد و مشتريان بتوانند به راحتي محصول يا خدمات شما را در موتورهاي جستجو بيابند. اينكه يك سايت بزني و بهترين محتواها را در آن قرار بدهي تا زماني كه سايت را بهينه نكني به دست مشتريان و كاربران واقعي نمي رسد. تقريبا بيشتر افرادي كه سايت مي زنند كمي از مقدمات سئو را خودشان فرا مي گيرند ولي براي پيشرفت كار بايد با جذب يك متخصص سئو به رشد سرمايه انديشيد.

صاحبان بسياري از كسب ‌وكارها هنوز در نيافته اند كه بهينه ‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو تا چه ميزان ضروري است. اين صاحبان كسب و كار به سئوكارها و متخصصان سئوهم به صاحبان كسب و كار احتياج دارند. در واقع اين دسته متخصصان نيز درآمد خود را از طريق كسب و كارهاي اينترنتي به دست مي آورند. بهتر است در كسب و كار اينترنتي هر كار را به كاردانش سپرد تا بتوان بهترين ها را رقم زد.

به كسب ‌و كارها مشاوره اينترنتي بدهيد

اگر جزو افرادي هستيد كه در زمينه بازاريابي اينترنتي يا همان ديجيتال ماركتينگ مهارت داريد بهتر استن به دنبال صاحبان كسب و كارها بگرديد و تجربه هايتان را به آن ها بفروشيد. چرا يك كسب ‌‌و كار مشاوره كسب ‌و كار راه‌ اندازي نكنيد؟ از اين طريق مي ‌توانيد به كارآفرينان اينترنتي كه به دنبال كمك و انگيزه براي دست يابي به موفقيت هستند خدمات بفروشيد. از تجربياتتان به كسب‌ و كارهايي كه تازه شروع كرده ‌اند كمك كنيد.

براي اينكه دانش و مهارت خودتان را به صاحبان كسب و كارها نشان دهيد، در شبكه ‌هايي مثل LinkedIN براي خودتان پروفايل درست كنيد و مجموعه اي كانكشن جمع آوري نماييد. اين شبكه هاي تخصصي به پاتوق فعالان اينترنتي و متخصصان تبديل شده است.

با سرمايه گزاري در سايت هاي شرط بندي پول يك شبه به جيب بزنيد

اين روزها بازار سايت هاي شرط بندي و پيش بيني فوتبال در ايران، بيشتر از هر زمان ديگري داغ شده است. اين موضوع را مي ‌توان از چند هزار وب‌ سايت فعال در كشور به سادگي دريافت. شايد شما هم تا كنون جذب اين سايت ها شده باشيد. اعدادي كه براي گردش و درآمد مالي ناشي از اين پيش ‌بيني‌ ها مطرح مي ‌شود، تقريبا نجومي‌‌ است. افراد بسياري براي پيش بيني فوتبال يا بازي هاي آنلاين مثل بازي انفجار، پوكر و ديگر بازي هاي كارتي به سراغ سايت هاي شرط بندي مي روند و اعداد و ارقام بالايي در اين سايت ها سرمايه گذاري مي كنند.

سايت‌ هاي بسياري چه در داخل كشور و چه در خارج كشور هرروز وارد عرصه پر سود شرط‌ بندي فوتبال و ساير رشته هاي شرط بندي آنلاين مي ‌شوند. اگر شما هم به اين موضوع علاقمند هستنيد مي توانيد پا به اين عرصه گذاشته و به واسطه همين سايت ‌هاي درآمدهاي باورنكردني به دست آوريد.

از طريق نظر سنجي آنلاين كسب درآمد كنيد

از ساده ترين راه هاي كسب درآمد از اينترنت پر كردن كردن نظر سنجي هاي آنلاين است. اگر در پي كار اينترنتي در منزل هستيد مي توانيد از طريق سايت هاي نظر سنجي آنلاين ماهيانه درآمد دلاري بالايي به دست آوريد. كسب درآمد از نظر سنجي آنلاين نياز به صبر و حوصله زيادي دارد. با تكميل فرم هاي نظر سنجي آنلاين ، تماشاي فيلم و يا گوش دادن به موسيقي در سايت هاي نظر سنجي مي توانيد درآمد خوب و بي دردسري به جيب بزنيد.

از سايت هاي كليكي خارجي كسب درآمد كنيد

اين روزها از آسان ترين روش هاي سرمايه گذاري در كسب و كارهاي اينترنتي سايت هاي كليكي خارجي است. در اين روش تنها با كليك بر روي تبليغات و مشاهده سايت ها مي توانيد بدون هيچگونه سرمايه گذاري كسب درآمد كنيد. براي كسب درآمد از بهترين سايت هاي كليكي خارجي با درآمد بالا شما بايد ابتدا در اين سايت ها ثبت نام كنيد و گزينه كسب درآمد با كليك را انتخاب كنيد.

پادكست هاي صوتي توليد كنيد

اين روزها خيلي از افراد از طريق توليد پادكست هاي صوتي به كسب درآمد اينترنتي دست يافته اند. بيشتر افراد فكر مي كنند با وجود فايل هاي ويديويي در اينترنت ، پادكست هاي صوتي جايگاهي ندارند ولي پادكست ها اين روزها طرفداران زياد پيدا كرده اند. افراد بيشتر وقت خو درا در خودرو در ميان ترافيك يا در مترو و وسايل حمل و نقل عمومي مي گذرانند. پادكست براي اين مواقع جان مي دهد. درست است كه ويديوها جذابيت بيشتري براي تماشا دارند ولي همه جا نمي توان ويدئو تماشا كرد.

در حين رانندگي، در هنگام پياده روي و هنگام خواب اغلب افراد به فايل هاي صوتي گوش مي دهند. اين فايل ها مي توانند آموزشي يا سرگرم كننده باشند. خيلي از افراد در هنگام كار كردن اگر كارشان به تمركز زيادي نياز نداشته باشند در حال گوش دادن صوت هستند. مثلا تايپيست ها و يا آرايشگرها و يا رانندگان تاكسي و خيلي از افراد ديگر ترجيح مي دهند از وقت خود به اين شكل استفاده كامل ببرند. خيلي از افراد هستند كه وقت و حوصله مطالعه كتاب و يا مشاهده فيلم ندارند. اين افراد گزينه اي جز فايل هاي صوتي ندارند.

تايپ كنيد

سايت ها و شركت هاي بسياري هستند كه كارهاي تايپي زيادي دارند و براي اين كار شخصي رو براي دور كاري استخدام ميكنند. با ياد گرفتن تايپ ده انگشتي با سرعت بالا ميتوانيد در ساعات خالي روزتان كسب درآمد اينترنتي كنيد. در اين روش اين شما ميتوانيد از كوتاه ترين زمان ممكن براي كسب درآمد اينترنتي استفاده كنيد. همين طور اگر با كامپيوتر زياد كار ميكنيد يا شغل اولتان مربوط با كامپيوتر هست بي ترديد ياد گرفتن تايپ با سرعت بالا مي تواند صرفه جويي بسيار زيادي در وقتتان كند. در اين شرايط شما با فرا گرفتن تايپ با سرعت بالا ميتوانيد با يك تير دو نشان بزنيد! سايت هاي تايپو و يوتايپ ميتوانند در يادگيري تايپ ده انگشتي فارسي و انگليسي به شما بسيار كمك كند. در ضمن با كمك برنامه هياي مثل متن يار مي توانيد به راحتي تصاوير متني مثل صفحات كتاب و مجلات را با پرداخت مبلغي بسيار ناچيز به متن تبديل كنيد.

در زمينه تخصصي خود فريلنسري كنيد

شايد فكر كنيد كه فريلنسري يك كسب و كار نيست، ولي با روي كار آمدن شركت‌ هايي كه به دنبال همكاران پاره وقت و قراردادي هستند، خيلي سخت نيست يك كسب و كار داشته باشيد كه انواع مختلفي از خدمات را به سبك دوركاري به كسب‌ وكارها ارائه ‌دهد.

بسته به ميزان مهارت ‌هايتان، مي ‌توانيد با چند شركت در زمينه ‌هاي مختلف همكاري كنيد. كارهاي پرطرفدار در فريلنسري معمولا توليد انواع محتوا و طراحي سايت مي باشند.

سرمايه گذاري در كسب و كارهاي اينترنتي به شيوه اي رو به رشد تبديل شده است و طيف وسيعي از جوانان، سرمايه داران و تحصيل كردگان را به خود جذب كرده است. كسب درآمد اينترنتي مي تواند يكي از بهترين راه هاي پول درآوردن به شمار رود چرا كه بسياري از موانع كسب و كار مثل راه اندازي شركت و محل كار، ساعت كاري و بسياري عوامل ديگر را زير پا گذاشته و به شيوه اي نوين راه هاي كسب درآمد را پيش روي افراد قرار مي دهد. از مهمترين دلايلي كه سرمايه گذاري در كسب و كار اينترنتي بهترين راه براي افزايش درآمد محسوب مي شود مي توان به نكات زير اشاره كرد.

چرا سرمايه گذاري در كسب و كار اينترنتي؟

كسب و كار اينترنتي به سرمايه زيادي احتياج ندارد

براي راه اندازي كسب و كار اينترنتي خودتان در بيشتر مواقع نيازي به پرداخت هزينه نيست. در ادامه اين مقاله شيوه هاي زيادي براي درآمد زايي به شما معرفي مي كنيم و خواهيد فهميد كه بدون سرمايه اوليه هم مي توان وارد كسب و كار اينترنتي شد. بسياري از استارتاپ ها نيز كه براي شروع كسب و كارشان به طراحي سايت، اپليكيشن و يا كارهاي فني اينچنيني احتياج داشته باشند عموما از طريق راه اندازي گروه سهامداران پرداخت هزينه اوليه را به اولين زمان درآمدزايي موكول مي كنند و به هر يك از افرادي كه در كسب و كار فعاليتي داشته اند، سهمي از پروژه مي دهند.

به طور كل براي فعاليت در اينترنت و كسب درآمد اينترنتي بيشتر هزينه ها و گاهي پند برابر هزينه هاي اوليه خيلي زود بر مي گردد. تنها بايد حوصله كرد و تا به نتيجه نشستن كسب و كار صبر داشت. براي نمونه افرادي كه براي طراحي سايت متحمل هزينه شده باشند مي توانند مطمئن باشند كه با برنامه ريزي درست و منظم به شيوه استارتاپي هزينه ها به سرعت و به نيكي جبران مي شود. به علاوه گاه طراحي سايت نيز با گذراندن چند دوره آموزشي براي افراد ممكن مي شود. در ادامه به اين موضوع خواهيم پرداخت.

كسب درآمد از اينترنت در هر مكاني ممكن است

خوشبختانه راه اندازي كسب و كار اينترنتي در بيشتر مواقع نيازي به محل كار جدي ندارد. به خصوص در ابتداي شكل گيري كار در صورت نداشتن مراجعين حضوري به راحتي مي توان كار را از منزل و يك اتاق شروع كرد. بيشتر افرادي كه قرار است در كسب و كار با شما همكاري داشته باشند مي توانند از منازل خودشان و بدون نياز به حضور در دفتر كار پروژه را پيش ببرند. در كسب و كار اينترنتي عموما افراد به شيوه دوركاري از شهرهاي مختلف و حتي كشورهاي دور و نزديك با هم در ارتباط هستند.

زماني كه اينترنت وجود داشته باشد افراد به راحتي مي توانند از طريق ويدئو كال از طرق مختلف با هم جلسات كاري برگزار كنند و تمامي كارهاي خود را رد و بدل كنند. رفت و آمد به محل كار بيشتر وقت ها مي توانند دست و پا گير باشد و وقت افراد را تلف كند بخصوص در صورتي كه همكاران از شهرها و كشورهاي مختلف باشند. حذف شدن دفتر كار و شركت هزينه اجاره بها را از دوش افراد بر مي دارد و مي تواند كمك بيشتري براي سرمايه گذاري در كسب و كار اينترنتي باشد.

كسب درآمد اينترنتي ساعت كاري مشخصي ندارد

اين موضوع كه كسب و كار اينترنتي ساعت كار اجباري ندارد از لذت بخش ترين بخش هاي آن است. بسياري از افراد به دليل همين مزيت كسب و كار اينترنتي را به انواع كارهاي كارمندي اداري يا خصوصي ترجيح مي دهند. نيازي نيست صبح اول وقت سر ساعتي مشخص در محل كار حاضر شوي و درگير مسائلي چون تاخير و تعجيل خروج بشوي. هر زماني كه براي كار كردن آمادگي بيشتر داشته باشي، صبح ها، عصر و حتي نيمه شب مي تواني روبروي موبايلت بنشيني و كسب و كارت را پيش ببري.

البته اين موضوع هرگز به اين معني نيست كه در كسب و كارهاي اينترنتي مسئله زمان اهميت ندارد. بر عكس در خيلي از كارها به خصوص بازاريابي اينترنتي چه در اينستاگرام، چه سايت ها و حتي شرط بندي آنلاين زمان هاي مشخصي وجود دارند كه پيشرفت كار در آن باعث رشد كسب و كار مي شود. مثلا در اينستاگرام اگر ساعت 9 شب و 12 ظهر پست بگذاريد بازديد بهتري خواهد داشت و براي گذاشتن محتوا در سايت بهتر است هميشه زمان مشخصي را در طول روز به اين كار اختصاص دهيد. براي حضور در سايت شرط بندي طبيعتا حريف ها در ساعات مشخصي از روز حضور پر رنگ تري دارند. اين بازه هاي زماني به مرور دستتان مكي ايد و متوجه مي شويد كه در كسب و كار شما چه زمان هايي كليدي محسوب مي شوند.

مشتريان كسب و كار اينترنتي نامحدودند

وقتي قرار است از طريق اينترنت كسب و كار خود را شروع كنيد طبيعتا از هر شهر و كشوري مشتري خواهيد داشت. تقريبا بيشتر كسب و كارهاي اينترنتي از اين مزيت برخوردارند. فرقي نمي كند كه كسب و كار در حوزه ديجيتال ماركتينگ، امور فني ، فعاليت هاي هنري ، باي هاي آنلاين يا هر چيز ديگري باشد. تجربه سال هاي اخير نشان داده است كه در اين زمينه نه مي توان روي مشتريان ايراني كه روي خارجي ها هم مي توان حساب كرد و مرزها را در نورديد. ديگر مشتري ها محدود به كوچه و خيابان هاي شهر نمي شود بلكه از هر جايي مي توانند به كسب و كار اينترنتي شما بپيوندند.

ريسك سرمايه‌ گذاري در كسب و كار اينترنتي پايين است

به دليل اينكه راه اندازي و استارت زدن كسب و كار اينترنتي با هزينه چنداني همراه نيست، خطر و ريسك اين مشاغل نسبت به ساير مشاغل كمتر است. يعني در بدترين حالت حتي اگر ايده و طرح شما به نتيجه اي نرسد، سرمايه مالي چنداني از دست نمي دهيد و فقط كمي زمان و احتمالا انگيزه تان را در اين راه از دست خواهيد داد. يكي ديگر از دلايل پايين بودن ريسك اين نوع مشاغل، تطبيق پذيري آن است. در صورت سرمايه‌ گذاري درست و حساب شده در خصوص بازاريابي اينترنتي ، سئو و ساير موارد مربوطه بعيد است كه كسب و كار شما رو به افول برود بلكه در زمان نسبتا كوتاهي تبديل به كسب و كار پرسود خواهد شد. پشتكار داشته باشيد و زود دلسرد نشويد.


بهترين راه هاي سرمايه گذاري در كسب و كارهاي اينترنتي

بهترين راه هاي سرمايه گذاري در كسب و كارهاي اينترنتي

حالا كه مزاياي سرمايه گذاري در كسب و كارهاي اينترنتي را با هم مرور كرديم، وقت آن رسيده كه به معرفي برترين كسب و كارهاي اينترنتي در اين روزها بپردازيم. كسب و كارهاي اينترنتي اين روزها از تعداد انگشت هاي دست هم فراتر رفته اند ولي بعضي از آن ها پر طرفدارترند و پتانسيل ورود كارجويان بسياري را دارد. با ما همراه باشيد تا اين كسب و كارها را به شما معرفي كنيد.

از كارشناسان سئو و بهينه ‌سازي سايت كمك بگيريد

نمي دانم تا كنون درباره سئو چيزي شنيده ايد؟ سئو يا SEO مخفف search engine optimization به معني بهينه سازي موتورهاي جستجوست. در اين تخصص كارهايي صورت مي گيرد تا كسب و كار شما به صفحه اول گوكل بيايد و مشتريان بتوانند به راحتي محصول يا خدمات شما را در موتورهاي جستجو بيابند. اينكه يك سايت بزني و بهترين محتواها را در آن قرار بدهي تا زماني كه سايت را بهينه نكني به دست مشتريان و كاربران واقعي نمي رسد. تقريبا بيشتر افرادي كه سايت مي زنند كمي از مقدمات سئو را خودشان فرا مي گيرند ولي براي پيشرفت كار بايد با جذب يك متخصص سئو به رشد سرمايه انديشيد.

صاحبان بسياري از كسب ‌وكارها هنوز در نيافته اند كه بهينه ‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو تا چه ميزان ضروري است. اين صاحبان كسب و كار به سئوكارها و متخصصان سئوهم به صاحبان كسب و كار احتياج دارند. در واقع اين دسته متخصصان نيز درآمد خود را از طريق كسب و كارهاي اينترنتي به دست مي آورند. بهتر است در كسب و كار اينترنتي هر كار را به كاردانش سپرد تا بتوان بهترين ها را رقم زد.

به كسب ‌و كارها مشاوره اينترنتي بدهيد

اگر جزو افرادي هستيد كه در زمينه بازاريابي اينترنتي يا همان ديجيتال ماركتينگ مهارت داريد بهتر استن به دنبال صاحبان كسب و كارها بگرديد و تجربه هايتان را به آن ها بفروشيد. چرا يك كسب ‌‌و كار مشاوره كسب ‌و كار راه‌ اندازي نكنيد؟ از اين طريق مي ‌توانيد به كارآفرينان اينترنتي كه به دنبال كمك و انگيزه براي دست يابي به موفقيت هستند خدمات بفروشيد. از تجربياتتان به كسب‌ و كارهايي كه تازه شروع كرده ‌اند كمك كنيد.

براي اينكه دانش و مهارت خودتان را به صاحبان كسب و كارها نشان دهيد، در شبكه ‌هايي مثل LinkedIN براي خودتان پروفايل درست كنيد و مجموعه اي كانكشن جمع آوري نماييد. اين شبكه هاي تخصصي به پاتوق فعالان اينترنتي و متخصصان تبديل شده است.

با سرمايه گزاري در سايت هاي شرط بندي پول يك شبه به جيب بزنيد

اين روزها بازار سايت هاي شرط بندي و پيش بيني فوتبال در ايران، بيشتر از هر زمان ديگري داغ شده است. اين موضوع را مي ‌توان از چند هزار وب‌ سايت فعال در كشور به سادگي دريافت. شايد شما هم تا كنون جذب اين سايت ها شده باشيد. اعدادي كه براي گردش و درآمد مالي ناشي از اين پيش ‌بيني‌ ها مطرح مي ‌شود، تقريبا نجومي‌‌ است. افراد بسياري براي پيش بيني فوتبال يا بازي هاي آنلاين مثل بازي انفجار، پوكر و ديگر بازي هاي كارتي به سراغ سايت هاي شرط بندي مي روند و اعداد و ارقام بالايي در اين سايت ها سرمايه گذاري مي كنند.

سايت‌ هاي بسياري چه در داخل كشور و چه در خارج كشور هرروز وارد عرصه پر سود شرط‌ بندي فوتبال و ساير رشته هاي شرط بندي آنلاين مي ‌شوند. اگر شما هم به اين موضوع علاقمند هستنيد مي توانيد پا به اين عرصه گذاشته و به واسطه همين سايت ‌هاي درآمدهاي باورنكردني به دست آوريد.

از طريق نظر سنجي آنلاين كسب درآمد كنيد

از ساده ترين راه هاي كسب درآمد از اينترنت پر كردن كردن نظر سنجي هاي آنلاين است. اگر در پي كار اينترنتي در منزل هستيد مي توانيد از طريق سايت هاي نظر سنجي آنلاين ماهيانه درآمد دلاري بالايي به دست آوريد. كسب درآمد از نظر سنجي آنلاين نياز به صبر و حوصله زيادي دارد. با تكميل فرم هاي نظر سنجي آنلاين ، تماشاي فيلم و يا گوش دادن به موسيقي در سايت هاي نظر سنجي مي توانيد درآمد خوب و بي دردسري به جيب بزنيد.

از سايت هاي كليكي خارجي كسب درآمد كنيد

اين روزها از آسان ترين روش هاي سرمايه گذاري در كسب و كارهاي اينترنتي سايت هاي كليكي خارجي است. در اين روش تنها با كليك بر روي تبليغات و مشاهده سايت ها مي توانيد بدون هيچگونه سرمايه گذاري كسب درآمد كنيد. براي كسب درآمد از بهترين سايت هاي كليكي خارجي با درآمد بالا شما بايد ابتدا در اين سايت ها ثبت نام كنيد و گزينه كسب درآمد با كليك را انتخاب كنيد.

پادكست هاي صوتي توليد كنيد

اين روزها خيلي از افراد از طريق توليد پادكست هاي صوتي به كسب درآمد اينترنتي دست يافته اند. بيشتر افراد فكر مي كنند با وجود فايل هاي ويديويي در اينترنت ، پادكست هاي صوتي جايگاهي ندارند ولي پادكست ها اين روزها طرفداران زياد پيدا كرده اند. افراد بيشتر وقت خو درا در خودرو در ميان ترافيك يا در مترو و وسايل حمل و نقل عمومي مي گذرانند. پادكست براي اين مواقع جان مي دهد. درست است كه ويديوها جذابيت بيشتري براي تماشا دارند ولي همه جا نمي توان ويدئو تماشا كرد.

در حين رانندگي، در هنگام پياده روي و هنگام خواب اغلب افراد به فايل هاي صوتي گوش مي دهند. اين فايل ها مي توانند آموزشي يا سرگرم كننده باشند. خيلي از افراد در هنگام كار كردن اگر كارشان به تمركز زيادي نياز نداشته باشند در حال گوش دادن صوت هستند. مثلا تايپيست ها و يا آرايشگرها و يا رانندگان تاكسي و خيلي از افراد ديگر ترجيح مي دهند از وقت خود به اين شكل استفاده كامل ببرند. خيلي از افراد هستند كه وقت و حوصله مطالعه كتاب و يا مشاهده فيلم ندارند. اين افراد گزينه اي جز فايل هاي صوتي ندارند.

تايپ كنيد

سايت ها و شركت هاي بسياري هستند كه كارهاي تايپي زيادي دارند و براي اين كار شخصي رو براي دور كاري استخدام ميكنند. با ياد گرفتن تايپ ده انگشتي با سرعت بالا ميتوانيد در ساعات خالي روزتان كسب درآمد اينترنتي كنيد. در اين روش اين شما ميتوانيد از كوتاه ترين زمان ممكن براي كسب درآمد اينترنتي استفاده كنيد. همين طور اگر با كامپيوتر زياد كار ميكنيد يا شغل اولتان مربوط با كامپيوتر هست بي ترديد ياد گرفتن تايپ با سرعت بالا مي تواند صرفه جويي بسيار زيادي در وقتتان كند. در اين شرايط شما با فرا گرفتن تايپ با سرعت بالا ميتوانيد با يك تير دو نشان بزنيد! سايت هاي تايپو و يوتايپ ميتوانند در يادگيري تايپ ده انگشتي فارسي و انگليسي به شما بسيار كمك كند. در ضمن با كمك برنامه هياي مثل متن يار مي توانيد به راحتي تصاوير متني مثل صفحات كتاب و مجلات را با پرداخت مبلغي بسيار ناچيز به متن تبديل كنيد.

در زمينه تخصصي خود فريلنسري كنيد

شايد فكر كنيد كه فريلنسري يك كسب و كار نيست، ولي با روي كار آمدن شركت‌ هايي كه به دنبال همكاران پاره وقت و قراردادي هستند، خيلي سخت نيست يك كسب و كار داشته باشيد كه انواع مختلفي از خدمات را به سبك دوركاري به كسب‌ وكارها ارائه ‌دهد.

بسته به ميزان مهارت ‌هايتان، مي ‌توانيد با چند شركت در زمينه ‌هاي مختلف همكاري كنيد. كارهاي پرطرفدار در فريلنسري معمولا توليد انواع محتوا و طراحي سايت مي باشند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 568
  • بازدید کلی : 4946
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی